Prva stanica terenske nastave bio je Muzej krapinskih neandertalaca, gdje su učenici uz stručno vodstvo muzeja mogli vizualizirati razvoj ljudi i ljudskih zajednica kroz različita prapovijesna i povijesna razdoblja. Osim toga, saznali su mnoštvo informacija o životu Dragutina Gorjanovića-Krambergera te o prošlosti Krapine i krapinskog muzeja. Nakon muzeja, uputili smo se u dvorac Trakošćan, gdje smo, osim predivnog krajolika i veličanstvene arhitekture trakošćanskog dvorca, upoznali i različite društvene odnose na hrvatskom području te ranonovovjekovne i novovjekovne umjetničke stilove uz pomoć ostavštine grofova Draškovića. Kako su nakon uspona na Trakošćan mnogi od nas ogladnili, bilo je vrijeme da se uputimo na ručak u pizzeriju „Oro-Goro“ u Oroslavje. Poslije ručka otišli smo do posljednje postaje naše terenske nastave – u Park znanosti. Tu su učenici na zabavan način proučavali zakone fizike i matematike, i sami sudjelujući u brojnim aktivnostima uz pomoć stručnog vodiča Parka znanosti.
Završetkom aktivnosti u Parku znanosti autobus nas je vratio natrag do škole u večernjim satima. Na kraju bismo zahvalili i vodiču koji nas je vodio kroz sve etape terenske nastave i svojim dugogodišnjim iskustvom pomogao da ona bude uspješno provedena, gospodinu Vjeranu Nadovskom. Prilažemo i nekoliko fotografija s terenske nastave.