Poštovani roditelji i skrbnici,
ovom prilikom obavještavamo Vas kako su se Ravnateljstvo policije I Ministarstvo unutarnjih poslova RH priključili provedbi kampanje „PROVJERI. PROMISLI. PRIJAVI“.
Link: https://policija.gov.hr/print.aspx?id=8005&url=print
Spomenutu Kampanju pokrenuo je Amber Alert Europe odnosno Europski centar za nestalu djecu u suradnji s nacionalnim institucijama i organizacijama civilnog društva europskih zemalja povodom obilježavanja Međunarodnog dana nestale djece, 25. svibnja.
Kampanja je pokrenuta u 16 zemalja i to: u Albaniji, Austriji, Belgiji, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Češkoj, Italiji, Litvi, Malti, Nizozemskoj, Sjevernoj Makedoniji, Poljskoj, Portugalu, Sloveniji, Španjolskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu, a predvode ju ministarstva unutarnjih poslova, nacionalne policije i vodeće neprofitne organizacije posvećene zaštiti djece u Europi.
Cilj kampanje je podići razinu svijesti o problemu nestale djece i potrebe za njihovom zaštitom kao i ukazati na potrebu pravovremenog reagiranja i suradnje cijele zajednice kako bi se nestala djeca što prije vratila u sigurno okruženje svojih najmilijih.
Pored navedenog, cilj je i osnažiti roditelje i skrbnike znanjem i resursima koji su im potrebni, skratiti vrijeme od prijave gubitka djeteta do pronalaska te povećati šanse za siguran i brz povratak nestale djece njihovim domovima.
Sve aktivnosti u sklopu Kampanje provoditi će se uoči i na dan obilježavanja Međunarodnog dana nestale djece, 25. svibnja.
Naziv kampanje sažima njezine temeljne savjete:
“Provjeri” kako bi potvrdio odsutnost djeteta
“Promisli” kako bi se prisjetili ključnih detalja i procijenili situaciju te
“Prijavi” u cilju brzog prijavka nestanka djeteta.
Za potrebe promocije kampanje kao i njenih poruka koristite materijal koji Vam dostavljamo u prilogu kao i materijale objavljene na linku
AMBER Alert Europe pokreće europsku kampanju za usmjeravanje roditelja tijekom nestanaka djece
„Svaka zemlja uključena u kampanju angažirat će svoje najvažnije resurse i stručnjake kako bi osigurala da informacije dosegnu što veći broj roditelja i skrbnika.“